Boldog szülinapot 100% Design! - avagy megkésett köszöntés


Hi Everyone!

Igen, igen, tudom, tudom. Hanyag vagyok, hiszen nekem kellett volna erre figyelni, de teljesen el voltam havazva ... De hát most már újra itt vagyok, és újult erővel vetem bele magam a blogolás világába, szóval:

Nagyon szépen köszönjük ezt az egy évet nektek, a sok kedves szavakat, azt, hogy kitartottatok mellettünk, bármilyenek is voltunk. KÖSZÖNJÜK!! 

Boldog 1. szülinapot 100% Design!

     
(02. 22.)

Mint már említettem, és jó pár helyre kiírtam, a verseny lezárult, de sajnálattal láttam, hogy alig pár jelentkezőnk volt. (Például a szerkesztés kategóriába egyetlen ember küldte be a jelentkezését.) 
Na de akik becsületesek voltak, és dolgoztak vele, azokat természetesen jutalmazni fogjuk. 

Hamarosan mindhárman visszatérünk, és bejegyzések tömkelegével árasztjuk el az oldalt ;)

További szép március 1-jét! ;) 
Adison 
xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése