Alapok + Felesleges magyarázkodás

Sziasztok Drágáim!

Igen, tudom, már több hónapja tagja vagyok a blognak, és még SEMMIT sem hoztam nektek, amit nagyon - nagyon - nagyon sajnálok!
Tudjátok, nem olyan régen zárult le a felvételi, és a szóbeli vizsgák még jóformán el sem kezdődtek, úgyhogy sejthetitek, hogy most egy perc szabadidőm sincsen.
Igen, most nyilván valami olyasmi jár a fejetekben, hogy: Na de Annie! Az oké, hogy felvételi meg minden, de azért egy - két kép, vagy design még belefért volna, nem?

Aha, és itt jön a vicces része a dolognak! Nagyjából év elején átjött hozzám egy barátnőm ( Igen Ady, rólad van szó) és kitalálta, hogy telepítsük a Topaz Cleant a gépemre, mert hogy "úgyis design blogot vezetünk, ezzel a programmal szebb képeket lehetne készíteni. " Mondanom sem kell, a program ( mivel hogy technikai analfabéták vagyunk mind a ketten) tönkre vágta a gépemet, és három hónapig a szerelőnél volt, mert a Google Chrometól elkezdve, mindent újra kellett telepíteni rajta.

Most viszont itt vagyok, a friss és vírusmentes gépemmel együtt, és újra munkába állok. :D :D

A rendelésekről pedig... megkértem Adyt, hogy írja át a design valamint a fejléc rendelést, de elvileg még így is érkeztek nekem üzenetek. Hogy elkerüljük a félreértéseket, Teljes Designt egyenlőre nem vállalok, könyvborítót, és fejlécet viszont nyugodtan kérhettek tőlem. :)

És most, hogy egy kicsit kárpótoljalak benneteket az elmaradásokért, hoztam nektek néhány saját fejlécalapot, amit nyugodtan felhasználhattok, csak kérlek bennetek, a forrást jelöljétek meg! Köszike! :)


1.

2.

3.

4.

 5.

 6.

 7.

 8.



Ja, igen! Itt is szeretném megköszönni Adynek, hogy vállalta a rendeléseimet, mikor kiestem! Ezer hála Neked! :)

Annie 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése