Bejelentkezés+ Minden mi szem - szájnak ingere

Sziasztok Drágák!
Hogy micsoda? Annie? Itt? 
Igen, tudom, a legutóbbi bejegyzésemben megígértem, hogy aktív... - abbacska leszek, de ez MEGINT nem jött össze. Most elkezdhetnék magyarázkodni, hogy miért is nem jelentkeztem egészen ezidáig, de mivel ez a kutyát nem érdekli, bele is csapnék a lecsóba!

Szóval! Holnap hivatalosan is lezárul a felvételi időszak, így ... dobpergést... újra aktív leszek minden értelemben. Nyugodt szível kérhettek tőlem teljes design átalakítást (kódost, kódtalant egyaránt :3) fejlécet, könyvborítót, és rendezett képeket is! Várom a rendeléseket! :) ;)

Verseny: Igen, késünk az eredményhirdetéssel, de ennek több oka is van. Az első, hogy bár sokan jelentkeztetek, nagyon kevés munka érkezett be hozzánk, amit hihetetlenül sajnálunk. Például a rajzosaim közül csak ketten küldtek be alkotást, pedig annyira kíváncsi voltam a többiekre is! Ez szíven ütött :( :'(
A második ok pedig az, hogy mindhárman baromi lusták vagyunk, amit nyilván már magatoktól is tudtok. Lehet, hogy ez nem igazi indok, de mi attól még nagyon szégyelljük magunkat!
Természetesen azon résztvevők, akiktől kaptunk is valamit, meg lesznek jutalmazva! :) Ha jól tudom, Ady már dolgozik az ügyön :) ;)

És akkor most már tényleg csapjunk bele abba a lecsóba!
Hoztam nektek néhány apróságot, amit remélem majd fel is tudtok használni valamire! :D

Mozgóképek:
Elárulom, eleinte valami téma szerint akartam válogatni a GIF-ek közül, de annyi volt, hogy nem bírtam rendezni őket, így spontán módon rakosgattam be a kedvenceimet :) A többit majd legközelebb!















Remélem tetszenek!



Inspiráló képek:
A mozgóképekhez hasonlóan ezek is csak véletlenszerűen lettek összeválogatva! Ilyen a hangulatom, na! :3



 











Ezt az utolsó képet úgy nézzétek meg, hogy házi készítésű! Az egyik barátnőm saját kezűleg fotózta a kertjükben, úgyhogy nagy valószínűséggel Ti vagytok az elsők, akik látják! ;) 

Karakterek:
Igyekeztem olyan személyeket keríteni, akiket még nem igen láttam fejléceken, így leástam a Pokol legmélyebb bugyraiba. Remélem nagy segítség! :) ( Mint mindig, ez is rendszertelen) 

Lányok:  
Kaya Scodelario





Kelsey Chow





Lea Michele





Melissa Benoist





Georgie Henley






Bridget Regan





Lindsey Stirling





Erin Sanders






Fiúk: 
Alex Pettyfer




Sam Claflin


(Személyes kedvenc <3) 



Jake Abel





Freddie Stroma





Grant Gustin





Logan Lerman





Kenny Wormald





Jack és Finn Harries




No, akkor nagyjából ennyi is volt mára! Remélem valamilyen szinten azért hasznotokra tudtam lenni! :D 




 Annie
xoxoxo









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése