Design átalakításokkal kapcsolatban ...

Drágák!! ^^

Sajnos én (Adison) többet nem vállalok design átalakításokat. Lehet, hogy egyet-egyet még fogok kitenni, mert ismerőseim/barátaim kértek meg rá, de rendelést már nem fogok csinálni. Gondolom ez nem sokatokat izgat, csak szólni akartam. Fejlécet természetesen csinálok, ha valaki akarja, hozzá illő hátteret szerezhetek, ezekben szívesen segítek, de  engem senki se tegyen be a rendszerbe. Ha valakit érdekel, itt vannak az okok.

1. Időhiány. Nagyon sokáig tart kitalálnom, hogy hogy s mint legyen a legjobb. Ez azért elég bonyolult, és a suli mellett szeretnék magánéletet is, de így most perpillanat nincs ...
2. A megrendelők. Vannak olyanok, akik semmit sem írnak le, csak pl.: a fejléc passzoljon a designhoz a design meg a fejléchez. Hát ebből igen bonyolult kitalálnom, most épp mit is akar az illető ... És ha valaki nem írja le a történet lényegét, akkor megint csak nem tudom, mi lenne neki a legjobb...
3. Az egoisták. Akik azt hiszik, hogy engem ugráltatni lehet, bármit megteszek nekik, három hétig dolgozok a blogjukkal, aztán meg törlik. Hát egészségükre! Én nem vagyok senkinek az alattvalója, nem csinálok meg bármit bárkinek.

Szóval valahogy így. Lehet, hogy a későbbiekben újra aktív lesz nálam, de egyenlőre még fejlődni szeretnék és pihenni ... Talán ti csak azt látjátok, hogy mindig mennyire inaktív a blog, de a háttérben történő dolgokról senki sem tud. Szeretnék én sok mindent, de nem megy ... egyszerre meg pláne nem ...
Most épp megint dolgozom egy-két ügyön, szeretnék nektek meglepit, új designt, de a gép sincs a legjobb állapotban, így meg elég nehéz bármit is letölteni rá ... Szeretném a megértéseteket és türelmeteket kérni.

(A mostani rendeléseimet természetesen meg fogom csinálni!!)

További szép napot!
Ady
xx

1 megjegyzés: