Blogajánlók + két interjú ...

Drágák!! ^^

Iszonyatosan szégyellem magam, hogy így elmaradtam vele ... nem győzöm elégszer mondani. Próbáltam kicsit másképp megcsinálni a blogajánlókat, remélem hogy tetszenek majd a tulajdonosoknak :)Az interjúkkal kapcsolatban pedig csak két ember írt vissza, de nyár van, biztos nyaraltok, így még várok velük. Szóval ha valamelyik első helyezett látja ezt a bejegyzést, az kukkantson be az e-mailjére, mert várja ott valami :)

Remélem megfelelnek. A színvilágot próbáltam a blogok designjaihoz igazítani, de aki közben átalakítást végzett, annak nem biztos, hogy fog hozzá passzolni ... A blogokat pedig kitettem, és számolom az időket. Aki több kategóriában is ért el helyezést, annak az ideje összeadódik a többivel :)












És a két interjú:

April:

Kérdések: 

1. Mióta blogolsz?
2. Mi vezényelt a blogger világába?
3. Hol találtál rá a bloggerre?
4. Ha van kedvenc blogod, mi és miért?
5. Van kedvenc bloggered? Ha igen, ki az és miért?
6. A két történeteden kívül van más ötlet is a fejedben?
7. Láttam, hogy van egy design blogod :D . Mivel szoktál szerkeszteni és miket? Mesélnél róla?
8. Téged mi győz meg legelőször egy blogban? Mi kelti fel a figyelmed az olvasásra?
9. Ha felkérnének egy designblogba szerkesztőnek, te igent mondanál? És ha igen, akkor milyen posztot vállalnál?
10. Mi vezényelt, hogy jelentkezz a versenyre?

Válaszok:

1. Körülbelül másfél éve.
2. Régebben kis füzetekbe írtam le történeteket, aztán mikor legjobb barátnőm Rose, mesélt a blogjáról én is kedvet kaptam ahhoz, hogy másokkal is megosszam a soraimat.
3. Rose mutatta nekem, és ő segített a kezdetekben.:)
4. Listen to your heart. Ez egy befejezett blog, még a tavalyi nyár folyamán találtam rá, és szerintem nagyon szívhez szóló a története ezért ez az egyik kedvencem.
5. Nincs kedvencem. :)
6. Most jelenleg nincsen, egyenlőre próbálok arra a kettőre összpontosítani.
7. Igen, van.:D Gimpel szerkesztek fejléceket, nekem nagyon bevált ez a szerkesztő program. Egyszerűen és gyorsan el tudom vele készíteni a munkáimat.:) Pixlr-t használom még, amivel általában a feliratokat teszem a fejlécekre. 
8. Egy jó fejléc és egy szép igényes design természetesen oda vonz, de nem ez a fő szempont. Ha izgalmas és fordulatos a történet, ráadásul ha még szépen és igényesen is megvan írva akkor az nálam mindenképpen nyerő. 
9. Igent mondanék, a poszt pedig amit vállalnék az a fejlécszerkesztés.
10. Sosem indultam még ilyenfajta versenyen ezért úgy gondoltam most szerencsét próbálok.:)




Melissa:

Kérdések:
1. Mióta blogolsz?
2. Mi vezényelt a blogger világába?
3. Hol találtál rá a bloggerre?
4. Ha van kedvenc blogod, mi és miért?
5. Van kedvenc bloggered? Ha igen, ki az és miért?
6. A (ha jól láttam) négy történeteden kívül van más ötlet is a fejedben?
7. Láttam, hogy több design blogon is tevékenykedsz. Mióta szerkesztesz és mivel? Mesélnél róla?
8. Téged mi győz meg legelőször egy blogban? Mi kelti fel a figyelmed az olvasásra?
9. Ha felkérnének egy designblogba szerkesztőnek, te igent mondanál? És ha igen, akkor milyen posztot vállalnál?
10. Mi vezényelt, hogy jelentkezz a versenyre?

Válaszok:

1. Hamarosan egy éve lesz, hogy blogolok.
2. Már volt egy teljes ötletem és azt megakartam mutatni a "világnak". A barátnőm, Faith, kezdett el előbb blogolni és megmutattam nekem. Akkor jött az ötlet, hogy én is akarok egy blogot.
3. A bloggert szintén Faith mutatta, mivel ő is azon blogol.
4. A kedvenc blogom: Kertész Kinga - Üzenem... Nekem nagyon tetszik a történet és az, ahogy az írónő szavakba önti a mondanivalóját. Szerintem Kinga nagyon-nagyon jól ír.
Ezen kívül nagyon sok design blogot látogatok ezek közül talán a kedvencem a Criticism Blog Design, amit ezen a linken lehet elérni: http://blogdesign-critics-dreams.blogspot.hu/. Itt nagyon jó karaktereket találtam a történetemhez.
5. A kedvenc bloggerem Faith Milborow, és szerintem egyértelmű, hogy miért. Faith, a társam és a legjobb barátnőm. Bámulatosan ír és választékosan használja a szavakat.
6. Nem, nincs négy történetem. Egyedül a Magic World. A többi három, amit látsz, azokon designt csinálok. Hát, nagyon sok ötletem van, úgyhogy ha a Magic Worldnek vége lesz, majd biztosan lesz másik blogom.
7. Összesen három design blogom van, bár a Melissa Design, az már nem sokáig marad az, mert átalakítások lesznek rajta. Többek között novellákat, fejléceket és fényképeket akarok majd megosztani. De majd ezután is lehet majd rendelni, csupán a kínálat nem lesz olyan nagy. A másik blog a Rise and Fall Blogdesign még csak most indult, amit három nagyon kedves bloggerinával vezetek, így arról még nem akarok beszélni, de akinek kedve tartja, majd nézzen be! :D A harmadik, egyben az utolsó design blogom a We Can Help U! Talán ez a blog áll hozzám a legközelebb. A fejléceket Photoshop Cs 6-tal szoktam szerkeszteni, a rendezett képeket is ezzel, plusz Pixlr-rel.
8. Az kelti fel a figyelmemet, hogyha a bloggerina választékosan fogalmaz, helyesen ír és ha a történet izgalmas. Illetve mindig a designt nézem meg először, de ez nem feltétlen befolyásol a döntésemben. Jónak tartom, hogyha a blogon van történetismertető, mert onnan megtudom, hogy érdemes-e elolvasni, vagy sem.
9. Attól függ, hogy milyenbe és kik kérnének fel. Egy most nyílt blogba, nem szívesen társulnék, viszont egy régebbi, tapasztaltabba, viszont igen. Szívesen szerkesztenék fejlécet, meg csinálnék design átalakítást, szóval ilyen designnal kapcsolatos dolgokat. Illetve posztolnék HTML kódokat és karaktereket, mert úgy gondolom, hogy azok mindenkinek jól jönnének. Ha bejegyzést kéne írni, akkor meg tanácsot adnék a kezdő bloggereknek.
10. Azért jelentkeztem a versenyre, mert szeretem megmérettetni magamat.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése