... Egy rossz hír ...

Hi babes!
A cím is mutatja, hogy egy rossz hírrel jöttem. Sajnos nem tudok mit csinálni. Most láttam meg, hogy Aster után Evelyn is távozott a blogról, méghozzá szó nélkül ... Akik tőle rendeltek, azoktól elnézés kérek, de nem fognak elkészülni a kért dolgok, és akik kritikára várnak, azok sajnos ne várjanak, mert egyedül én nem fogom tudni megírni ...
Most vettek fel, így ráadásként egy csodás design blog szerkesztői közé, tehát még kevesebb időm van. Nem tudom, hogy van-e értelme szerkesztőfelvételt tartani, mert az előzőből kiindulva, nem ismerem azokat, akiket felveszek, nem tudom, megbízhatok-e bennük ... Szóval most senki se várjon csodát tőlem, maximum én magamtól, hiába. A design átalakításokat, mint más az előző bejegyzésben is láthattátok, nem vállalok, az időm pedig a suli miatt egyre kevesebb ... Végre rászántam magam az írásra, és ezt véghez is kell vinnem. Nem tudom. Talán ez lenne a blog vége ...? Nem szeretném feladni, de varázsolni sem tudok, csodát tenni meg végképp nem ... Egyenlőre a türelmetekre lenne szükségem, ki akarok valamit találni, persze magamat ismerve, ebből sem fog jó kisülni ... Vagy nem tudom. Mit kéne tennem? Gáz vagyok, ez egyértelmű, tényleg nem nekem való ez az egész, igaza volt annak, aki azt mondta, "Hülyeség!!". De meg akartam mutatni, hogy  képes vagyok egyedül vezetni egy design oldalt, nem szeretném feladni, sokat jelent ez nekem, de ha rákényszerülök ...
Ha volt már valaki hasonló helyzetben ... mit tett? Mi lenne a helyes megoldás? ...

4 megjegyzés:

  1. Semmiképpen se add fel! A feliratkozóid támogatnak, és megértjük, ha most kevesebb lesz az időt. Nekem is októberben fog debütálni egy új blogom, de az a blog, akitől Desing átalakítást kértem, most szünetel, és két hete várok, emiatt pedig tiszta ideg vagyok. Emelett ott van a asaját blogom, amiben az olvasók egyre gyorsabban várják a részeket, ráadásul még a Desing blogomon is kellene pár űj bejegyzés. Teljesen átérzem a helyzeted, mert én is hasonló cipőben járok.
    Kitartás!
    xx Szinit

    VálaszTörlés
  2. Ha úgy érzed, rád fér egy kis pihi, akkor hajrá! Viszont tehetséges vagy, ne hagyd magad ;) Lazíts kicsit, és csinálj rendet odabent,majd megvárunk :) Próbáld meg elképzelni, hogy sikerül- e, napirenddel egyeztesd össze, de ne hajszold túl magad, mert abból semmi jó nem születik. Akkor inkább hagyj fel valamivel. Azért te sem vagy Szupermen!:) De ez mind tőled függ! Ami biztos, hogy nagyon sok rejlik még benned, amikre neked kell rájönnöd. Hajrá! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyonnagyon köszönöm a támogatást, sokat segített! Hát igen, egy kis pihi kell, át kell gondolnom a dolgokat, és beszélni egy-két ismerőssel :) A sok dicséretért is hálás köszönetem!! :) :) ^^

    VálaszTörlés
  4. Én ha kell besegítek neked igaz nemtudok max. 2-3 kódot de a design és a fejléckészítés megy !
    lorinczmartina@gmai.com
    Itt utólérsz

    VálaszTörlés