Beszámolók - a közeljövőről

Hi Everyone!

Elsősorban utólag is boldog mikulást mindenkinek!

Nos, mint a cím is mutatja (tudom, hogy mindig erre hivatkozom), beszámolok nektek a közeljövőt illetően.


versenyt eredetileg lezártuk, de egy kis beszélgetés után úgy döntöttünk, hogy egészen DECEMBER 31-IG ELTOLJUK.  Ennek oka, hogy kevés a jelentkező, főként a szerkesztés kategóriában, ezért némi extrákkal felújítva ismét útjára bocsátjuk a programokat.
(/Erről hamarosan lesz részletesebb tájékoztató!/)

Aztán. Az Annie-vel közös e-mailünkre folyamatosan jönnek a rendelések, aminek örülünk is meg nem is. Sajnos kedves szerkesztőtársam géphiányban szenved, így a neki szánt kéréseket nem tudja teljesíteni. Amit tudtam átvállaltam, így azokat a sajátjaimmal hamarosan egy bejegyzés formájában meg is tekinthetitek.
Ennek kapcsán pedig jön a harmadik hír. Hogy ne csökkenjen a design rendelések száma és az oldal látogatottsága se, úgy döntöttem, hogy a rég említett licitet elindítom. Csak azért döntöttem így, mert nagyon nagy kedvet kaptam hozzá, rengeteg ihletem van, de sehol nem tudtam "kiadni magamból". Szóval az első 3 kommentelő - IDE!! - írhat nekem egy e-mailt Ady-Design címmel!

Következő híreim: Hamarosan (a jövő hét folyamán) kikerül a két új bejegyzéssorozatom első száma. Írástanácsokat, Mit NE csinálj! címmel és egy karácsonyi kézműves D.I.Y. ötletekkel teli sorozatnak kezdtem neki, remélem hasznotokra válik :)

És jöjjön egy utolsó információ: a sok egóhiányban szenvedő barmok kedvéért - meg a sajátomért is - lecserélem végre a designt. Hogy ez eddig mért nem történt meg? Mert az őszről már lecsúsztam, így gondoltam kihúzom vele a telet, de jött Annie azzal a kéréssel, had csinálja meg ő. De hát mivel ez most nem fog összejönni, ezért készüljetek fel az abszolút télre! ;)

Ma még aki fent lesz a Bloggeren, találkozhat velem, mert a részletes tájékoztatót a versenyről és az eddig elkészített rendeléseimet is ki fogom tenni még a nap folyamán :)

További szép napot!
Adison xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése