Visszatérünk egy régi formához ...

Hi babes!!

Nos, a cím most nem sokat árul el, de én igen. Annie mostanság kicsit elfoglalt, így átvállaltam egy design-t. Közben kaptam facebookon is egy értesítést ezzel kapcsolatban, így most már megint ugyan ott vagyok. De nem lesz ez így. Én nem fogok vállalni designokat, csak ha szerkesztőtársam úgy gondolja. Viszont lenne nálam egy újítás. Havonta egyszer, amikor kiírom egy bejegyzésben, a legelső személy megkereshet ez ügyben e-mailben. Afféle licit. Gondolom Annie mellett egy "kicsit" háttérbe szorulok, de akinek szüksége lesz az én segítségemre, annak majd állok rendelkezésére.

Illetve egy fontos kérésem lenne, szintén a rendelőkhöz: a köszönésben jelenjen meg egy MEGSZÓLÍTÁS!!!! Különben nem fogjuk tudni, kinek szól a levél. (Ha valaki nincs tisztában a nevünkkel, az oldalsó informations nevű szövegdobozban megtalálja. Megértéseteket köszönjük!)

Chiao!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése