"Írók nyomában" cikk (#1)

Aloha Rosehips!
Kaptam egy felkérést, amit örömmel teljesítettem. :)
Lexa xx

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Blogger: Daniella Mirachelle
Blogja: Én 14 ő meg Harry Styles

Vannak emberek, akik tehetségesek, és vannak, akik nem. Dan a tehetségek közé tartozik.  Hatalmas szókincse van, amit nagyon jól tud használni. Tükröződik az írásában a személyisége, a nézetei, ami egyáltalán nem baj. Én mindig jobban szeretem az olyan írásokat olvasni, amiknek „személyisége van”. Érezhető az írásán, hogy nem gondolkodik, ír, a szívéből, és ez fantasztikus. Mivel viszont nem vacillál, csak ír, érezhetőek néhány helyen zavaros, bizonytalan gondolatok.  Élveztem a blogját, fel is iratkoztam. Büszke vagyok rád Dan, további sok sikert! (Szívesen írnék neked kritikát, hogy jobban kifejthessem a véleményem mindenről!)
 

2 megjegyzés: