Bemutatkozás!

Sziasztok!

No, akkor vágjunk is bele! Én Annie vagyok, az egyik új szerkesztő.
Hát igen... bizonyára most jönne az a rész, ahol elmondom hogy ki is vagyok, honnan ismerhettek, meg ilyesmi, de az a helyzet, hogy:

        1. - Még nagyon új vagyok a Blogger világában.
        2. - Halványlila fogalmam sincsen, hogy mit mondhatnék magamról...

Na, a lényeg az, hogy ezen túl én fogom elkészíteni a rendelt fejléceket (amennyiben tőlem kéritek) illetve én veszem át a design átalakításokat is, ami abból a szempontból vicces, hogy egyáltalán nem értek a HTML kódokhoz. Nem baj, majd kitanulom itten a dolgokat :D

Végezetül: nagyon örülök hogy ilyen szuper csapat tagja lehetek, és szívből remélem, hogy meglesztek elégedve a munkáimmal! :)

És akkor jöjjön néhány alkotásom!






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése