Design átalakítás #8, #9, #10, #11, #12, Asztali háttér #1, Rendelt alapok #1 újdonság és egy jó hír ...


Üdv mindenki!
Mint láthattátok, igen inaktív vagyok mostanság, pedig van szabadidőm, csak nem a blog szépítésével töltöm ...
De most hozok nektek mindent, remélem elnyeri tetszéseteket :)
És hamarosan több bejegyzés lesz látható, amint megvannak a blogajánlók küldöm a nyertesek e-mailjeire a kérdéseket, és kirakom a blogokat a megadott időkre, szégyellem magam, hogy ennyire el vagyok velük maradva, lehet is szidni, megérdemlem ...
És persze érdekességeket is fogok hozni, meg sok mást, amint kikeveredek ebből a kavalkádos hétből :)

Design átalakítások:

(Ezzel kapcsolatban kérek mindenkit, nem vagyok elérhető!!!!)

Mindegyikről csak utána kép van, előtte nem igen volt valami a blogokon ...








Asztali háttér:




Focis alapok:







Nos, az újdonság az lenne, hogy a könyvborítók nálam átalakultak ilyenekké, szóval ha valaki rendelne, akkor az alapvetően ilyen lesz, a szöveget leírhatjátok a rendelésben, de ha nem, akkor anélkül kapjátok meg. És majd kérnék egy művésznevet, amit íróként ráírok ;) És persze, ha van plusz kérésetek, írjátok nyugodtan ;)



A jó hír pedig az, hogy egy blogversenyen a blog 3. helyezett lett a legszebb design kategóriában. Szóval a díjat nagyon köszönöm Dorinának!! :)

És ha engeditek, szeretnék dicsekedni, hogy Sam Row blogján megrendezett fejlécversenyén én lettem az első. Iszonyatosan örülök, és hálás vagyok a helyezésért!! :)

Beadott munkám:


És oklevelem:



További jó nyarat és blogolást!
Ady~
xx

2 megjegyzés: