Kritika #4


Halihó!
Itt van Dorina B. által kért kritika. Remélhetőleg érthetőre sikerült, és nem bántom meg vele! :)









Történet: A prológus alapján én egy szokványos élettörténetre számítottam, de ahogy jöttek a fejezetek, úgy bonyolódott minden. Én szeretem a Love sztorikat, a nagy kételyeket, hogy mégis kit válasszon a lány. Véleményem szerint jó, érdekes! De ami (furcsamód (jó értelemben :) )) kedvenc részem lett, az a 8. fejezet. Abból, amit ott leírtál, csakis arra tudok következtetni, hogy sokat tudsz a szerelemről. Ahogy ott leírtad a kérdéseket, szerintem akivel már előfordult hasonló, mindenki bele tudott gondolni a saját helyzetébe. Nagyon jól átélhető a történet! :)
Pontszám: 10/10


Helyesírás: Elírás egy-egy helyen előfordul, ahogy ritkán szóismétlés is, de ezek csakis a vérbeli profiknál nem fordul meg. Tetszik a fogalmazásod, jól és érzékletesen írod le a dolgokat.
Pontszám: 10/9


Design: Tetszik a színvilág, bár egy kicsit (SZÁMOMRA) eltér a történettől. A fejléc tetszik, furcsa hogy 3 személy is ki van emelve, mégis ki lehet következtetni a főszereplőt az elrendezésből és a méretekből! Na meg hát a háttér is tökéletesen passzol a fejléchez ... nem is tudok mást mondani :D
Pontszám: 10/10


Elrendezés: Most undok leszek! :D Én a helyedben kivenném a blogarchívumot, mivel van menüd, felesleges, de egyáltalán nem zavar senkit sem :) Még annyit, hogy személy szerint, én legfelülre tenném a közvélemény-kutatást, de ez is a te dolgod. Maga az egész viszont nagyon tetszik, és meg kell jegyeznem, a könyvborítód gyönyörű lett!! :)
Pontszám: 10/10

Összpontszám: 40/39

További sok sikert a blogolásban! Hajrá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése