Kritika #1


Meghoztam az első kritikámat. Remélem érthető és nem túl sértő, amit írtam, és megtalálod benne az építő kritikát! 




Történet: Szerintem az alapsztorival semmi gond nincs. Egy lány nem igazán átlagos élete fiúkkal, vitákkal és minden más hülyeséggel fűszerezve ... Jó! Érdekes és érthető. Bár egy-egy vitánál kicsit eldurvultnak tűnnek a dolgok, lehet, hogy csak én látom így. A részletesebb leírás tetszik. Nem részletezed túl a dolgokat, de nem is hadarod el a történteket. Én erre személy szerint kicsit "allergiás" vagyok, és te pont eltaláltad az én ízlésemnek megfelelőt! :)
Pontszám: 10/10

Helyesírás: Szerintem azzal nincs nagy gond. Bár előfordul egy-egy helyen a szóismétlés, de az csak a profiknál nem!
Pontszám: 10/9

Kinézet: Jó a fejléc és a háttér összhatása! Tetszik ez a szépia, jó stílusú, nekem tetszik. Mondjuk a fejlécet én kicsit másképp oldottam volna meg. Olyan, mint egy alap, ki kellett volna valakit emelni. Nekem mondjuk az sem nagyon jön be, hogy ennyi ember van rajta, így kicsit zavaros, meg hogy nem a főszereplő lány van középen, de te tudod. Nem rossz!
Pontszám: 10/7

Elrendezés: Semmi gond nincs vele. Szerintem jó a modulsáv elosztása, de kicsit kevés. Ajánlom, hogy jelentkezz versenyre, azzal bővülne a sáv "kirakata"! ;)
Pontszám: 10/10

Összesen: 40/36

További sok sikert!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése